Erdoğan DEMİR / EDİRNE (İGFA) - 2024 yerel seçimlerinde İpsala Belediye Başkan Adayı olan Cenan Tetik, Mehmet Özcan'ın CHP'den istifa ederek Adalet ve Kalkınma Partisi saflarına katılmasıyla ilgili yazılı açıklama yaptı.
Keşan'ın yalnızca bir ilçe olmadığını, aynı zamanda yarım asırlık sosyal demokrat geleneğin güçlü bir temsilcisi olduğunu belirten Tetik, bu mirasın oluşmasında eski belediye başkanlarından Mehmet Gemici'nin önemli katkıları bulunduğunu ifade etti.
Başkan Özcan'ın parti değişikliğinin yalnızca siyasi bir tercih olarak değerlendirilemeyeceğini savunan Tetik, dört dönem belediye başkanlığı yapan ve partinin desteğiyle bu görevlere gelen bir ismin, böylesine kritik bir dönemde farklı bir siyasi partiye geçmesinin Keşan'da derin bir hayal kırıklığı yarattığını dile getirdi.
Açıklamasında, "Parti daha ne versin sana Mehmet Özcan?" ifadelerini kullanan Tetik, Özcan'ın yıllarca CHP'nin desteğiyle belediye başkanlığı yaptığını hatırlatarak, bu tercihin Keşan'ın sosyal demokrat hafızasında unutulmayacağını söyledi.
Tetik, kişilerin gelip geçici olduğunu, ancak dava ve ilkelerin kalıcı olduğunu belirterek, Keşan'ın temelinde sosyal demokrasi, halkçılık ve Cumhuriyet değerlerinin bulunduğunu vurguladı.
Komşu ilçe İpsala'dan Keşan'ın siyasi mirasına sahip çıkmaya devam edeceklerini ifade eden Cenan Tetik, açıklamasını, "Keşan'ın vicdanı CHP'de kalacaktır. Ve o vicdan, günü geldiğinde gereken cevabı mutlaka verecektir." sözleriyle tamamladı.


Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!