/ Gündem Haberleri / Türkiye ikincisi satranç takımından İl Milli Eğitim'e ziyaret

Türkiye ikincisi satranç takımından İl Milli Eğitim'e ziyaret

MANŞET
0

SAKARYA (İGFA) - 4-8 Mayıs tarihleri arasında Denizli’de düzenlenen Türkiye Okul Sporları Satranç Final Yarışmaları’nda Yıldızlar Genel Kategorisi’nde mücadele eden Özel Beşsekiz Ortaokulu öğrencileri, Türkiye ikincisi olarak önemli bir başarı elde etti.

Final yarışmalarına katılma hakkı kazanan okullar; Batman, Bolu, Erzurum, Kütahya, Mersin, Nevşehir, Tokat ve Yalova’da gerçekleştirilen grup müsabakalarında derece elde ederek final etabında mücadele etti.

Türkiye ikinciliği başarısına ulaşan takımda Alp Kerem Avcı, Arhan Burak Yılmaz, Çağın Alp İrdem, Hakan Kılınç, Kaan Yiğitaslan ve Kağan Deniz Bodur yer aldı.

Başarılı öğrenciler, Okul Müdürü Seçil Akyol Saçlı ve Beden Eğitimi Öğretmeni Ünzile Coşkun ile birlikte İl Millî Eğitim Müdürü Coşkun Bakırtaş’ı makamında ziyaret ederek elde ettikleri başarıyı paylaştı.

Ziyarette öğrencileri tebrik eden Bakırtaş, satrancın stratejik düşünme, planlama ve problem çözme becerilerinin gelişimine önemli katkılar sunduğunu belirterek, Türkiye derecesi elde eden öğrencilerle gurur duyduklarını ifade etti.

Google News'te Takip Et E-Manşet haberlerini Google Haberler'den anında okuyun
YouTube Kanalimiz

Roportajlar, insan hikayeleri, belgeseller...
Binlercesi YouTube kanalimizda.

Abone Ol
Whatsapp Hattı Son dakika haberler için bizi takip edin! 0501 565 85 16
Mobil Uygulama
"

Mobil Uygulamamız Yayında! Binlerce haberden anında haberdar ol, ilgi alanına göre haber oku.

"

Çok Yakında!

Mobil uygulamamız üzerinde çalışıyoruz. Çok yakında App Store ve Google Play'de yayında olacak!