/ Gündem Haberleri / Manisa Büyükşehir’den ilaçlama seferberliği

Manisa Büyükşehir’den ilaçlama seferberliği

MANŞET
0

MANİSA (İGFA) - Veteriner İşleri Dairesi Başkanlığına bağlı Vektörlerle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, zararlıların üreme odakları olan sulak alanlar, rögarlar, çöp konteynerleri ve kışlaklarda düzenli denetim ile ilaçlama faaliyetlerini kesintisiz sürdürüyor.

Bu kapsamda Alaşehir ilçesinde yürütülen çalışmalarda Manisa Büyükşehir Belediyesi, 20 araç ve 30 personelden oluşan dev bir kadroyla ilçe merkezindeki tüm cadde ve sokaklarda eş zamanlı olarak gündüz ve gece ilaçlaması gerçekleştirdi.

Yürütülen çalışmalar hakkında bilgiler veren Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, halkın sağlığı ve huzuru için tüm imkanların sahaya sürüldüğünü belirtti. Başkan Dutlulu, “Alaşehir ilçemizde başlattığımız ilaçlama seferberliği ile cadde cadde, sokak sokak çalışmalarımızı sürdürüyoruz.

Vektör ve haşere oluşumunun önüne geçmek amacıyla ekiplerimiz hem gündüz hem de gece mesaisinde sahada titizlikle görev yapıyor. Daha temiz, daha sağlıklı ve yaşanabilir bir Manisa hedefimizle 17 ilçemizde çalışmaya devam ediyoruz. Araç ve personelimizle 7/24 görev başındayız.

Vatandaşlarımız, ilaçlama araçlarımızın anlık konumunu, güzergahını ve kamera görüntülerini ‘Üzüm’ uygulamamız içindeki ‘Hizmet Aracım Nerede?’ modülünden canlı olarak takip edebilirler” dedi.

Google News'te Takip Et E-Manşet haberlerini Google Haberler'den anında okuyun
YouTube Kanalimiz

Roportajlar, insan hikayeleri, belgeseller...
Binlercesi YouTube kanalimizda.

Abone Ol
Whatsapp Hattı Son dakika haberler için bizi takip edin! 0501 565 85 16
Mobil Uygulama
"

Mobil Uygulamamız Yayında! Binlerce haberden anında haberdar ol, ilgi alanına göre haber oku.

"

Çok Yakında!

Mobil uygulamamız üzerinde çalışıyoruz. Çok yakında App Store ve Google Play'de yayında olacak!