/ Gündem Haberleri / Manisa Büyükşehir’den 18 bin 500 kişilik aşure ikramı

Manisa Büyükşehir’den 18 bin 500 kişilik aşure ikramı

MANŞET
0

MANİSA (İGFA) - 26 Haziran Cuma günü başlayacak program kapsamında, 13 Temmuz’a kadar Manisa’nın farklı ilçelerinde vatandaşlara aşure ikram edilecek.

Konuyla ilgili yapılan açıklamada, Muharrem ayının birlik ve beraberliğin pekiştiği, kırgınlıkların unutulduğu, lokmaların paylaşıldığı özel bir zaman dilimi olduğuna dikkat çekilerek, tüm vatandaşlar aşure ikramlarına davet edildi.

Aşure dağıtım programı, 26 Haziran Cuma günü saat 13.00’te başlayacak. İlk ikramlar Soma Belediyesi önü ile Akhisar’da Yeni Camii ve Hayırseverler Camii önünde gerçekleştirilecek.

Program kapsamında aşure bereketi, önümüzdeki günlerde Manisa’nın farklı noktalarında vatandaşlarla buluşmaya devam edecek.

Google News'te Takip Et E-Manşet haberlerini Google Haberler'den anında okuyun
YouTube Kanalimiz

Roportajlar, insan hikayeleri, belgeseller...
Binlercesi YouTube kanalimizda.

Abone Ol
Whatsapp Hattı Son dakika haberler için bizi takip edin! 0501 565 85 16
Mobil Uygulama
"

Mobil Uygulamamız Yayında! Binlerce haberden anında haberdar ol, ilgi alanına göre haber oku.

"

Çok Yakında!

Mobil uygulamamız üzerinde çalışıyoruz. Çok yakında App Store ve Google Play'de yayında olacak!