/ Gündem Haberleri / Kütahyalı öğrencilerden Sıfır Atık Market’e örnek katkı

Kütahyalı öğrencilerden Sıfır Atık Market’e örnek katkı

MANŞET
0

KÜTAHYA (İGFA) - Kütahya Şeker İlkokulu öğrencileri, evlerinde ve okullarında topladıkları ambalaj atıklarını Kütahya Belediyesi hizmet binası önünde bulunan Sıfır Atık Market’e getirerek geri dönüşüme değerli bir katkı sundu.

Çevre bilincini küçük yaşlarda benimseyen öğrencilerimiz, atıkların doğru şekilde ayrıştırılması ve geri dönüşüm sürecine kazandırılması konusunda örnek bir davranış sergilerken, sürdürülebilir bir gelecek adına farkındalık oluşturdu.

Etkinlikte öğrencileri karşılayan Kütahya Belediyesi İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürü Rıdvan Yavuz ile belediye personeli, Sıfır Atık Market’in işleyişi ve geri dönüşümün çevreye sağladığı katkılar hakkında bilgilendirmelerde bulundu.

Öğrenciler merak ettikleri sorulara yanıt bulurken, sıfır atık kültürünün önemi konusunda da bilinçlendirildi. Program sonunda çevreye duyarlı davranışlarıyla örnek olan öğrencilere teşekkür edilerek çeşitli hediyeler takdim edildi.

Kütahya Belediyesi, gelecek nesillere daha temiz, yaşanabilir ve sürdürülebilir bir çevre bırakmak amacıyla sıfır atık çalışmalarını kararlılıkla sürdüreceğini açıkladı.

Google News'te Takip Et E-Manşet haberlerini Google Haberler'den anında okuyun
YouTube Kanalimiz

Roportajlar, insan hikayeleri, belgeseller...
Binlercesi YouTube kanalimizda.

Abone Ol
Whatsapp Hattı Son dakika haberler için bizi takip edin! 0501 565 85 16
Mobil Uygulama
"

Mobil Uygulamamız Yayında! Binlerce haberden anında haberdar ol, ilgi alanına göre haber oku.

"

Çok Yakında!

Mobil uygulamamız üzerinde çalışıyoruz. Çok yakında App Store ve Google Play'de yayında olacak!