/ Gündem Haberleri / Kütahya'da Hey Park Dinlenme Tesisi’nin temeli atıldı

Kütahya'da Hey Park Dinlenme Tesisi’nin temeli atıldı

MANŞET
0

KÜTAHYA (İGFA) - Kütahya Belediye Başkanı Eyüp Kahveci, Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti eş finansmanıyla yürütülen IPARD Programı kapsamında desteklenen Hey Park Dinlenme Tesisi’nin temel atma törenine katıldı.

Kütahya-Afyonkarahisar kara yolunun 15’inci kilometresinde, Anasultan Mevkii’nde gerçekleştirilen törene; Kütahya Valisi Musa Işın, il protokolü, iş insanları, sivil toplum kuruluşu temsilcileri ve vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi.

Önceki dönem MÜSİAD Kütahya Şube Başkanı ve Mali Müşavir İsmail Tosun’un öncülüğünde hayata geçirilen yatırımın temel atma programında konuşmalar gerçekleştirilirken, projenin bölge ekonomisine sağlayacağı katkılar ve istihdam potansiyeli vurgulandı.

2020-2023 yılları arasında Kütahya Valiliği görevinde bulunan İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik’in de teşrifleriyle gerçekleşen törende, yatırımın şehrimizin ulaşım güzergahındaki hizmet kapasitesini güçlendireceği ifade edildi.

Modern dinlenme ve hizmet alanlarıyla bölgeye değer katması hedeflenen Hey Park Dinlenme Tesisi’nin şehrimize ve vatandaşlarımıza hayırlı olması temennilerinde bulunuldu. Temel atma töreni, ilk harcın dökülmesinin ardından sona erdi.

Google News'te Takip Et E-Manşet haberlerini Google Haberler'den anında okuyun
YouTube Kanalimiz

Roportajlar, insan hikayeleri, belgeseller...
Binlercesi YouTube kanalimizda.

Abone Ol
Whatsapp Hattı Son dakika haberler için bizi takip edin! 0501 565 85 16
Mobil Uygulama
"

Mobil Uygulamamız Yayında! Binlerce haberden anında haberdar ol, ilgi alanına göre haber oku.

"

Çok Yakında!

Mobil uygulamamız üzerinde çalışıyoruz. Çok yakında App Store ve Google Play'de yayında olacak!