Mehmet AYTAÇ / EDİRNE (İGFA) - Sosyal belediyecilik anlayışıyla hareket eden Esetçe Belediyesi belde halkını anlamlı bir etkinlikte buluşturdu.
Esetçe Belediye Başkanı Cemal Deniz, beldede dayanışma ve paylaşma kültürünü canlı tutmayı amaçladıklarını belirterek, belediye önünde tüm vatandaşlara aşure dağıttı. Belediye önünde gerçekleştirilen etkinlikte, kazanlar dolusu aşure vatandaşa ikram edildi.
Başkan Deniz yaptığı açıklamada, "Beldemize bolluk, bereket ve birlik beraberlik getirmesi temennisiyle düzenlediğimiz aşure ikramımıza tüm vatandaşlarımız katıldı.Kendilerine teşekkür ediyorum. Paylaştıkça çoğalan bu güzel geleneklerimizi Esetçe’mizde yaşatmaya devam edeceğiz.
Bu vesileyle tüm İslam aleminin ve belde halkımızın Aşure Günü’nü kutluyorum." dedi.


Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!