/ Gündem Haberleri / Esetçe Belediyesi aşure dağıttı

Esetçe Belediyesi aşure dağıttı

MANŞET
0

Mehmet AYTAÇ / EDİRNE (İGFA) - Sosyal belediyecilik anlayışıyla hareket eden Esetçe Belediyesi belde halkını anlamlı bir etkinlikte buluşturdu.

Esetçe Belediye Başkanı Cemal Deniz, beldede dayanışma ve paylaşma kültürünü canlı tutmayı amaçladıklarını belirterek, belediye önünde tüm vatandaşlara aşure dağıttı. Belediye önünde gerçekleştirilen etkinlikte, kazanlar dolusu aşure vatandaşa ikram edildi.

Başkan Deniz yaptığı açıklamada, "Beldemize bolluk, bereket ve birlik beraberlik getirmesi temennisiyle düzenlediğimiz aşure ikramımıza tüm vatandaşlarımız katıldı.Kendilerine teşekkür ediyorum. Paylaştıkça çoğalan bu güzel geleneklerimizi Esetçe’mizde yaşatmaya devam edeceğiz.

Bu vesileyle tüm İslam aleminin ve belde halkımızın Aşure Günü’nü kutluyorum." dedi.

Google News'te Takip Et E-Manşet haberlerini Google Haberler'den anında okuyun
YouTube Kanalimiz

Roportajlar, insan hikayeleri, belgeseller...
Binlercesi YouTube kanalimizda.

Abone Ol
Whatsapp Hattı Son dakika haberler için bizi takip edin! 0501 565 85 16
Mobil Uygulama
"

Mobil Uygulamamız Yayında! Binlerce haberden anında haberdar ol, ilgi alanına göre haber oku.

"

Çok Yakında!

Mobil uygulamamız üzerinde çalışıyoruz. Çok yakında App Store ve Google Play'de yayında olacak!