/ Gündem Haberleri / Diyarbakır'da Ulu Cami önünde reyhan şerbeti ikramı

Diyarbakır'da Ulu Cami önünde reyhan şerbeti ikramı

MANŞET
0

DİYARBAKIR (İGFA) - Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi, kent kültürünün önemli bir parçası olan geleneksel lezzetleri yaşatmak ve yaz mevsiminin sıcak günlerinde yurttaşlara serinletici ikramlarda bulunmak amacıyla tarihi Ulu Cami önünde reyhan şerbeti dağıttı.

Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Dairesi Başkanlığına bağlı Halkla İlişkiler Şube Müdürlüğü tarafından organize edilen etkinlik, yurttaşların yoğun olarak kullandığı Sur ilçesindeki tarihi Ulu Cami önünde gerçekleştirildi.

Cuma namazı öncesi ve sonrasında ikram yapıldı Cuma namazı öncesinde ve sonrasında kurulan stantlarda ekipler tarafından yurttaşlara ve kenti ziyarete gelen yerli ve yabancı turistlere Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı mutfağında hazırlanan reyhan şerbeti ikram edildi.

Yoğun ilgi gören etkinlikte, geleneksel bir lezzet olan reyhan şerbeti sıcak havada serinlemek isteyen yurttaşlara dağıtıldı.

Google News'te Takip Et E-Manşet haberlerini Google Haberler'den anında okuyun
YouTube Kanalimiz

Roportajlar, insan hikayeleri, belgeseller...
Binlercesi YouTube kanalimizda.

Abone Ol
Whatsapp Hattı Son dakika haberler için bizi takip edin! 0501 565 85 16
Mobil Uygulama
"

Mobil Uygulamamız Yayında! Binlerce haberden anında haberdar ol, ilgi alanına göre haber oku.

"

Çok Yakında!

Mobil uygulamamız üzerinde çalışıyoruz. Çok yakında App Store ve Google Play'de yayında olacak!