Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte karne alan öğrenciler, gençler ve aileleri için sosyal medya hesabından bir kutlama mesajı yayımladı.
ANKARA - BHA Paylaşımında tüm öğrencilere başarılı bir eğitim yılının ardından güzel bir yaz tatili temennisinde bulunan Erdoğan, aileleri de tebrik etti.
Cumhurbaşkanı Erdoğan paylaşımında şu ifadelere yer verdi: "Bugün karnesini alan her bir evladımızı, sevgili gençlerimizi ve değerli ailelerimizi en kalbî duygularımla tebrik ediyorum. Gözümüzün nuru yavrularımıza verimli ve keyifli bir yaz tatili diliyorum."


Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!