/ Gündem Haberleri / Bakan Çiftçi, milletvekilleriyle istişarede buluştu

Bakan Çiftçi, milletvekilleriyle istişarede buluştu

MANŞET
0

ANKARA (İGFA) - İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Milletvekilleri İstişare Toplantısı sonrasında yaptığı paylaşımda, göreve geldiği günden bu yana İçişleri Bakanlığı’nın sorumluluk alanlarında yürütülen çalışmalar, hayata geçirilen projeler ve önümüzdeki döneme yönelik hedeflerin kapsamlı bir sunumla milletvekilleriyle paylaşıldığını belirtti.

İstişare ve değerlendirmelerin ortak akıl anlayışıyla gerçekleştirildiğini ifade eden Bakan Çiftçi, AK Parti’nin millet odaklı siyaset anlayışı doğrultusunda milletvekilleriyle güçlü bir iletişim ve iş birliği zemini oluşturulduğunu kaydetti.

Çiftçi, paylaşımında, “Cumhurbaşkanımız ve Genel Başkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde; eser ve hizmet siyasetimizi daha da ileriye taşımak, milletimizin emanetine sahip çıkmak ve Türkiye Yüzyılı hedeflerimize ulaşmak için birlik ve beraberlik içerisinde çalışmayı sürdüreceğiz” ifadelerine yer verdi.

Bakan Çiftçi, toplantıya katkıları dolayısıyla AK Parti Grup Başkanvekili Abdulhamit Gül ve milletvekillerine teşekkür etti.

AK Parti Grup Başkan Vekilimiz Sayın Abdulhamit Gül ve kıymetli milletvekillerimizle Gölbaşı Vilayetler Evi’nde düzenlenen Milletvekilleri İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’nda bir araya geldik.

Göreve geldiğimiz günden bu yana Bakanlığımızın sorumluluk alanlarında hayata… pic.twitter.com/LGNrScpPAh

Google News'te Takip Et E-Manşet haberlerini Google Haberler'den anında okuyun
YouTube Kanalimiz

Roportajlar, insan hikayeleri, belgeseller...
Binlercesi YouTube kanalimizda.

Abone Ol
Whatsapp Hattı Son dakika haberler için bizi takip edin! 0501 565 85 16
Mobil Uygulama
"

Mobil Uygulamamız Yayında! Binlerce haberden anında haberdar ol, ilgi alanına göre haber oku.

"

Çok Yakında!

Mobil uygulamamız üzerinde çalışıyoruz. Çok yakında App Store ve Google Play'de yayında olacak!