/ Dünya Haberleri / Bakan Uraloğlu: Orta Koridor Avrupa için stratejik zorunluluk

Bakan Uraloğlu: Orta Koridor Avrupa için stratejik zorunluluk

MANŞET
0

ANKARA (İGFA) - Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Avrupa Birliği tarafından Belçika’nın başkenti Brüksel’de düzenlenen Bağlantısallık Gündemi Platformu’na katıldı.

Bakan Uraloğlu, burada yaptığı değerlendirmede Orta Koridor’un yalnızca bir ulaştırma hattı olmaktan çıktığını, Avrupa’nın yük akışı, tedarik güvenliği ve ekonomik dayanıklılığı açısından stratejik bir gereklilik haline geldiğini ifade etti.

Türkiye’nin demiryolları, limanlar, lojistik merkezler ve sınır geçişlerinde gerçekleştirdiği yatırımlarla koridorun en kritik aktörlerinden biri konumuna yükseldiğini belirten Uraloğlu, ülkenin Asya ile Avrupa arasındaki ticaret ve ulaşım ağında önemli bir bağlantı noktası olduğunu söyledi.

Bakan Uraloğlu, Orta Koridor’un kapasitesini artıracak projelerle bölgeleri birbirine bağlamaya, ticaretin sürekliliğini desteklemeye ve küresel tedarik zincirlerini güçlendirmeye yönelik çalışmaların kararlılıkla sürdürüldüğünü kaydetti.

Google News'te Takip Et E-Manşet haberlerini Google Haberler'den anında okuyun
YouTube Kanalimiz

Roportajlar, insan hikayeleri, belgeseller...
Binlercesi YouTube kanalimizda.

Abone Ol
Whatsapp Hattı Son dakika haberler için bizi takip edin! 0501 565 85 16
Mobil Uygulama
"

Mobil Uygulamamız Yayında! Binlerce haberden anında haberdar ol, ilgi alanına göre haber oku.

"

Çok Yakında!

Mobil uygulamamız üzerinde çalışıyoruz. Çok yakında App Store ve Google Play'de yayında olacak!